Ce este ”Noua Medicină Germană”? Voi lua cu copy/paste de pe  site-ul unui medic chirurg, pe care îl puteți urmări argumentând și în citatele video pe care le-am folosit în această emisiune . Pot să vă mai spun că același text, cu foarte mici modificări, îl veți regăsi pe mai toate site-urile și blogurile care susțin că medicina este rea, în timp ce noua medicină germană este bună.

”[Totul a început] în 1978, atunci când dr. Ryke Hamer, internist la clinica oncologică a Universității din Munchen, a aflat că fiul sau fusese împușcat mortal. La câteva luni după decesul fiului său, dr. Hamer s-a îmbolnăvit de cancer testicular. Era pentru prima dată în viața sa când era grav bolnav, fapt care l-a pus pe gânduri. I-a venit ideea că această boală a apărut probabil în urma șocului produs de vestea morții fiului său. Astfel, Hamer a început sa cerceteze. A investigat mii de cazuri de cancer. Toate aveau un numitor comun: existența în viața pacientului a unui șoc emoțional generat de un eveniment tragic.”

A găsit și o ”dovadă” pentru ipoteza care începea să se contureze: ”Hamer a descoperit că orice șoc emoțional generează o leziune pe creier vizibilă pe tomografie sub forma unor inele concentrice.”

Citiți, vă rog, și următorul pasaj, din care veți afla că tuberculoza joacă un rol benefic: vindecă de cancer! ”[…]Microbii, precum ciupercile, bacteriile și virușii sunt activi doar pe durata procesului de vindecare și maniera în care ei operează este în deplină concordanță cu logica evolutivă […]. Bacteria de tuberculoză, spre exemplu, populează doar țesuturile controlate de creierul vechi [conform lui Hamer „vechiul creier” este reprezentat de cerebel și zona amigdaliană]. Funcția lor pe timpul procesului de vindecare este de a descompune tumorile care nu-și mai au rostul: tumorile pulmonare, tumorile de colon, tumorile la rinichi, tumorile la prostată, tumorile la uter, tumorile de sân, melanoamele si mesothelioma. Bacteriile tuberculozei sunt esențiale pentru descompunerea construcțiilor celulare ce au proliferat cu un anumit scop biologic, în timpul fazei active a conflictului. Dacă bacteriile necesare nu sunt disponibile din cauza vaccinarii sau a uzului excesiv de antibiotice sau in urma chimioterapiei, tumorile nu se pot dezintegra cum trebuie.” Altfel spus, tuberculoza este faza de vindecare a cancerului!

Voi reveni și cu un text mai amplu asupra acestui subiect.