Revista Știință&Tehnică nr. 47 – ediție specială ”Asteroid Day”

Din 11 iunie, la toate punctele de difuzare a presei, este disponibil numărul 47 al revistei Știință&Tehnică!

Ediția de iunie a revistei Știință&Tehnică vă invită să celebrăm, împreună cu Discovery Science, Asteroid Day – Ziua Asteroidului.

Reprezintă o potențială amenințare apocaliptică pentru viața de pe planeta noastră, însă oamenii de știință caută deja soluții sofisticate pentru îndepărtarea marelui pericol care ne poate lovi din cer. Află totul despre asterozi din Știință&Tehnică, dar și din emisiunile Discovery Science dedicate Asteroid Day – 20-30 iunie, ziua de avertisment și conștientizare la nivel global, în care oamenii din întreaga lume se reunesc pentru a afla mai multe despre asteroizi și ceea ce putem face pentru a proteja planeta noastră și generațiile viitoare. Tot în grupajul dedicat Asteroid Day, vă invităm să citiți și un interviu în exclusivitate cu faimosul astrofizician Brian May (cunoscut și din postura de chitarist al formației rock Queen), care dezvăluie faptul că oamenii de știință explorează deja scenarii apocaliptice!

Numărul 47 al S&T marchează și două date rotunde și festive: 100 de ani de la teoria generală a relativității (care este explicată pe înțelesul tuturor) și 25 de ani de la lansarea telescopului spațial Hubble! De asemenea, avem povești de știință interesante și palpitante din ecologie, genetică și psihologie + multe alte subiecte surpriză!

coperta-s-t-iunie_39470000.jpg

Din sumar

DESCOPERIRI. Cele mai noi știri din tehnologie, prototipuri, medicină, neuroștiințe, istorie, astrofizică și explorare spațială.

PROTOTIPURI. Platformele Kickstarter și IndieGogo sunt locurile unde conceptele îndrăznețe se materializează în prototipuri ingenioase.

ECO LIVING. Tehnologiile prietenoase cu mediul sunt la îndemâna oricui!

ANIVERSARE. Albert Einstein și teoria generală a relativității pe înțelesul tuturor – 100 de ani de la teoria relativității.

DOSAR. Asteorid Day: Cât de periculoși sunt asteroizii? Cum ne apărăm de ei? Interviu în exclusivitate cu Brian May. Programele speciale Discovery Science dedicate Zilei Asteroidului.

TEHNOLOGIE. Reportaj inedit de pe aeroportul din Frankfurt cu cele mai noi tehnologii de securitate implementate de nemți.

SPAȚIU. În 2015, s-au împlinit 25 de ani de când operează cel mai mare ochi al omenirii spre Cosmos.

ASTRONOMIE. Cum sărbătorim astronomia în oraș și afara acestuia?

PSIHOLOGIE. O incursiune științifică în instinctul agresivității: ne naștem violenți sau deprindem violența?

AUTOMOBILISM. Energia solară este cheia viitorului în industria auto și nu numai.

ARHEOLOGIE. Începe marea căutare a primului om de neanderthal din România.

GENETICĂ. Un dialog inedit între Paul Muad’Dib și Catârul.

MEDICINĂ. Mic ghid printre celule și organe – minunile laboratoarelor europene.

FIZICĂ. ELI-NP și marile provocări ale fizicii nucleare.

POVESTE. Ce tipuri de experimente se vor face la ELI-NP și de ce sunt acestea vitale pentru cercetarea mondială.

CERCETARE ROMÂNEASCĂ. Inovațiile din institutele de cercetare-dezvoltare românești surprinde la superlativ!

RECOMANDĂRI. Expoziție / Teste / Experiment / Carte