Revista Știință&Tehnică vă invită la „Space in the City”, o călătorie prin istoria explorării spațiului, ce se deschide sâmbătă, 6 februarie, în Cluj-Napoca, în incinta Parcului Industrial Tetarom 1, hala H2.

În preambulul expoziției interactive, adică în 5 februarie, de la ora 18, sunteți invitați la conferința Colonizarea planetei Marte și la dezbaterea Cum ne pregătește școala românească pentru viitor. Mai multe amănunte veți putea găsi în curând pe pagina de Facebook a revistei.

Și pentru că am lansat cele două proiecte naționale, „Un club de știință în fiecare liceu” și ”O seră în fiecare școală”, într-un colț al expoziției veți putea afla mai multe despre plantele pe care NASA le studiază pentru a asigura necesarul vital de oxigen pentru călătoriile lungi în spațiu și pentru colonizări. Evident, plantele furnizate de Grădina Botanică din Cluj vor fi alimentate cu apă de roboțelul prietenilor de la CyberKnowledgeClub și NEXTLAB.TECH.

Expoziția „Space in the City” reprezintă o experiență unică, fiind creată în colaborare cu NASA și United States Space & Rocket Center. Veți putea admira spațiul din celebra cupolă a Stației Spațiale Internaționale, dar și să vă testați abilitățile de astronaut în simulatoare, cu câteva exerciții de rutină din cadrul programului oficial de antrenament al astronauților Space Camp NASA. Ba mai mult, puteți testa cel mai sofisticat și capabil avion de vânătoare – modelul F-18! Nu va lipsi Realitatea Virtuală, care va încerca să va inducă senzația zborului spre Marte sau Lună. Organizatorii, Consiliul Județean Cluj și Tetarom SA, în parteneriat cu Asociația Proexp și Showtime Productions, v-au pregătit multe alte surprize ce vor fi dezvăluite pe pagina noastră de Facebook, dar și pe pagina oficială a expoziției facebook.com/NASAExpoRomania.

Pentru mai multe detalii referitoare la program, activități și bilete, accesați site-ul oficial al evenimentului: www.nasaexpo.ro